GoSwissDrive

DE NIEUWE GO SWISSDRIVE GENERATIE
De overgang naar het snelle CAN-bussysteem voor motorbesturing opent compleet nieuwe mogelijkheden samen met gewijzigde componenten en complexe software-algoritmen. Onze mening: de beste GO SwissDrive-motor aller tijden.

LAGE WEERSTANDTECHNOLOGIE
ZONDER "REMWEERSTAND" BIJ 25 KM / H
De feedback van vele testers: een doorbraak in de rijervaring! Stille acceleratie en een zeer soepele overgang van zelfrijdende ondersteuning naar zero drag. Dankzij de baanbrekende motorbediening, die eenvoudig de natuurlijke weerstand van de naafmotor omkeert.

VIRTUELE THERMISCHE TECHNOLOGIE
GEEN "PRESTATIE GAT" OP DE BERG
Een complex algoritme berekent een model voor de toekomstige temperatuurontwikkeling in de spoel van de prestaties van de motor en de bestuurder, evenals andere kenmerken. Door nauwelijks merkbare ingrepen wordt het vermogen constant aangepast, waardoor het bereik op de berg wordt verbeterd.

BOOSTFUNCTIE
VERMOGEN OP DE DRUK VAN DE KNOP
Voor het starten van een snel verkeerslicht is er bijvoorbeeld een boost-functie, waarmee het volledige vermogen kort teruggeroepen kan worden in alle ondersteuningsniveaus, zelfs vanaf de recuperatie.

MOUNTAIN VERTREK ASSISTANT
ONTSPANNEN, VEILIG EN MET ENERGIE HERSTEL
Boven een eerder geselecteerde maximumsnelheid begint de motor automatisch te recupereren. Hij vertraagt zachtjes en begint energie in de batterij te pompen als een generator. Het effect: een duidelijke toename van veiligheid, comfort en bereik. En de remmen worden gespaard.

GEWELDIGE KWALITEIT IN DIVERSE VARIANTEN
Onze achterwielnaafmotoren hebben zich jarenlang bewezen onder de zwaarste omstandigheden. Bijvoorbeeld bij levering van pedelecs met een kilometerstand van meer dan 100.000 kilometer.

U hebt de keuze tussen vier verschillende versies: van 250 watt voor een elektrische fiets tot een nominale 370 watt (piek van 1000 watt) in overeenstemming met de geldige EU-verordening 168/2013 voor krachtige S-Pedelecs.



enkele voorbeelden:

Belt-Bikes ATB     Belt-Bikes toer/trekking    Koga signature trekking     E-Belt-Bikes lady Pinion

GoSwissDrive
(afgekort GSD) is onder andere mogelijk in een sportieve elektrische fiets met 18 versnellingen Pinion P1.18 versnellingsbak. De krachtoverbrenging verloopt via een riemaandrijving (Gates Carbon Drive).

GO SwissDrive EVO Display

SPECIFICATIES

  • 3.2 "TFT-kleurendisplay
  • Met transflectief display technologie
  • Makkelijk te lezen, zelfs in de volle zon
  • Resolutie 240 * 320/16-bits kleurdiepte
  • Een USB-poort voor de service en het laden
  • Laad uw USB-apparaten naar 5V / 1A
  • Opslag van verzamelde tickets op USB-apparaten
  • Updaten van het aandrijfsysteem via USB
  • Geschikt voor Bluetooth 4.0 communicatie
  • Het controleren van gesprekken / smartphone-integratie
  • Data gegevensuitwisseling
  • Opgezet om diverse andere Bluetooth-mogelijkheden via smartphone-app past
  • Goede bescherming tegen trillingen; Vocht en stof volgens IP65
  • Ambient light sensor en licht-start-functie (met ondersteuning lampen)
  • Centrale locaties plus ergonomische bediening bij handvat
  • 5 niveaus van ondersteuning en 2 terug-win niveaus
  • aangepast aan de individuele ontwerp
  • diefstalbeveiliging
  • 4 toetsen om het systeem te bedienen
  • Aparte aan / uit-knoppen maken het gebruik van S-Pedelec
  • Start aan/uit Hulp
  • Dicht bij het handvat gemonteerd
  • Ergonomisch ontwerp voor gemakkelijk gebruik in elke situatie
  • Linker- of rechterhand

                          

                 scherm 1

Snelheid, het huidige energieverbruik in watt,
actieradius en 2 andere waarden
(bijvoorbeeld afstand of gemiddelde snelheid)    

            scherm 2

fiets informatie: afstand, reistijd,
gemiddeld brandstofverbruik,
gemiddelde snelheid, maximale snelheid   

scherm 3

Stopwatch met teller voor tijd en reizen    


Gemakelijke bediening
Door dat het bedienings paneel is gemonteerd ter hoogte van de remhevel en binnen handbereik aan het stuur, biedt u de GO SwissDrive alle gevens en relevante informatie over het systeem , en biedt ook nagenoeg alle functies als elke fietscomputer . Een extra fietscomputer is derhalve niet nodig. Het interactieve scherm houdt u op de hoogte van het huidige niveau van de ondersteuning en het energieverbruik, het gemiddelde stroomverbruik, de capaciteit van de batterij, de afgelegde afstand, de totale afgelegde afstand en de resterende afstand tot de huidige lading van de batterij . Snelheid, gemiddelde en maximale snelheid , kunt u uiteraard ook op elk gewenst moment weergegeven worden.




de accu
Onze accu's zijn ontworpen en vervaardigd door geselecteerde Duitse partners . Specifiek afgestemd op de motor van de GO -systeem SwissDrive ze bieden ook op langere reizen voldoende reserves . De lithium -technologie zorgt voor minimale zelfontlading en een lange levensduur van de batterij . De geïntegreerde capaciteit aanduider toont de laadtoestand kan op elk gewenst moment snel en eenvoudig worden gecontroleerd. Alle batterijen zijn voorzien van een slot om te vergrendelen. Door gebruik van de achterdrageraccu wordt deze discreet geïntegreerd in het uiterlijk van de fiets.


HOGE CAPACITEIT
Dehoge capaciteitvan520Whbiedt ookvoldoende reservesopuitgebreidfietsen.

Lithium-ion technologie
Geen memory-effect, geen zelfontlading, hogelevensduur van de batterij-dusje fietsisaltijdklaar voor gebruik.

RUBUSTEBOUW
Debatterij wordt beschermdtegenschokken en stotendankzij derubustenaluminium behuizingen kunststofdoppe

LAADVERMOGENINDICATIE
Makelijk te controleren batterijladingnog voordatde fietstocht begint,comfortabel en direct op de accu.




De drijvende kracht
Met 250 watt nominaal vermogen en 40 Nm koppel is de motor het hart van het GO SwissDrive systeem en verzorgt voor genoeg voortstuwing. Meting van het koppel, de motorische controle en de belangrijkste beschermingsmechanismen zitten direct geïntegreerd in de motor, wat een hoge betrouwbaar waarborgt en het systeem zeer onderhoudsvrij maakt.

Met een inbouwbreedte van 135mm kan de motor worden geïntegreerd in bijna elke fiets met een Pinion systeem, maar ook in nagenoeg elke derailleur fiets. Door zijn discrete behuizing van matige gewicht en bijna geruisloos werking, presteerd deze motor zowel in het stad verkeer, evenals in de bergen zeer goed. Door het stof -en waterdichtheid tot beschermingsklasse IP 64 zijn meerdaagse reizen over slechte wegen en bij slecht weer geen probleem . Bij de GO-SwissDrive motor kan er gebruikt gemaakt worden van schijfremmen ( vanaf 180 mm ) wat bijdraagt aan meer veiligheid . Gecombineerd met moderne Gates achter tandwiel en een pinion schakelsysteem biedt deze combinatie een flexibele toepasbaarheid en ook een eenvoudigere installatie.


specificaties:
nominaal vermoge: 250 Watt , 36 V , 360 Wh
koppel: 40 Nm">> 40 Nm
weersbestendigheid :IP64 - stof - en spatwaterdicht
rem mogelijkheid: Schijfrem van 180 mm
Inbouwbreedte: 135 mm
gewicht: 5.6 kg

bijzonderheden:
geïntegreerde meting van het koppel , recuperatie vermogen ,
montage mogelijkheden: pinion, tandriem en Ketting 9/10 Speed

voor prijzen en bestel mogelijkheden kijk bij online-winkelen


Nieuw is het Canbus systeem:

Alle motoren met geïntegreerde controller
Borstelloos en speciaal ontwerp voor lage onbelaste weerstand
Stuurprogrammaprofielen kunnen worden ingesteld door software en app
Beschermd tegen stof en waterstralen volgens industriestandaard IP65
Recuperatie tot 200 watt
Hulp naar voren en achteren duwen
Downhill Assistant: automatische start van recuperatie vanaf een ingestelde snelheid
Tot en met 30 speed-derailleurcassettes (compatibel met 11 speed)
Ideaal voor combinatie met trapaswielen (bijv. pinion)
Schijfrem montage mogelijk
Systeemcommunicatie via CAN-bus
BikeBus: digitale communicatie tussen alle componenten
Boost-modus: maximale ondersteuning op korte termijn

enkele voorbeelden: